söndag 20 december 2015

God jul & Gott nytt 2016

God jul
& Gott nytt 2016
Foto: Mats Lindfors


Bloggen Stadsutvecklingen har nått över 60 000 besök sedan starten för två år sedan och målet är satt att utveckla och fördjupa bloggen till nästa år för att nå 110 000 till sommaren! Min förhoppning är att fler ska ta del av vad som händer med vår stad och dess omgivning. Ett stort tack till er som följt mig och önskar er alla 
en riktig God jul och ett gott nytt år!
Foto: Frida Fridh

I början av januari pangstartar bloggen med nya färska och spännande inlägg, bland annat om det senaste om RUFS 2015, och jag hoppas ni är med mig igen! 
"p.s. jag kommer under tiden att uppdatera "projekteringar" så håll utkik ändå!"



Oscar Freyre
2015-12-20

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

all Posts Plugin for WordPress, Blogger...